Vi er en lokal bank på Romerike som hjelper våre kunder til å få oppfylt sine mål og drømmer.
Dette gjør vi gjennom nærhet til kunden og kjennskap til lokalmiljøet.
Alle våre kunder får en personlig rådgiver de kan ringe direkte til, en som kjenner deg, dine behov og muligheter.
Som medlem i Skedsmo Håndballklubb får du også egne vilkår hos oss, som du finner på www.rsbank.no/shk

Banken har vært en sentral aktør i lokalmiljøet i 135 år, og bruker vår kunnskap for å tilpasse løsninger til kundenes behov. Vi forbereder oss på de neste 100 årene ved å utvide vårt markedsområde til å dekke hele Romerike.
Vi tar et tydelig samfunnsansvar som bidrar til vekst og utvikling av lokalmiljøet. Dette gjør vi gjennom gaver og sponsing av lokale foreninger og støtte til næringslivet.

Undersøkelser viser at våre kunder er svært fornøyd med rådgivingen de får fra våre engasjerte medarbeidere.
Våre 18.500 kunder setter pris på at de blir sett og hørt enten de ringer, sende e-post eller kommer innom våre filialer.
Vi er en bank som ønsker å gjøre en forskjell for deg og lokalmiljøet.