Invitasjon til

Lillestøm Beach Cup 10-12. juni 2022

Skedsmo Håndballklubb og Lillestrøm Håndballklubb inviterer til Lillestrøm Beach Cup fra fredag til søndag den 10-12. Juni 2022. Sett av helgen nå og bli med på denne fartsfylte og spennende opplevelsen, der latter, godt humør og musikk får mye fokus.

"Sommerens kuleste opplevelse er etterspurt og i 2022 håper vi å få plass til 150 deltagende lag på Norges største beach håndball turnering."

Klasseinndeling

• Jenter og gutter 12 – født 2009 eller senere
  • Jenter og gutter 14 – født 2007 eller senere
  • Jenter og gutter 16 – født 2005 eller senere
  • Jenter 18 og Damer senior stiller i samme klasse

Hvis liten deltakelse i noen av klassene, forbeholder vi oss retten til å slå sammen klassene. Ved stor deltakelse vil det bli vurdert å ha mellomklasser og antall lag fra hver klubb per årstrinn begrenses til 2 (dvs 4 lag per klasse).

Spillere kan delta i Beach håndball for en annen klubb enn der spiller har sin klubbtilhørighet under forutsetning av at den klubben spilleren har klubbtilhørighet til har gitt skriftlig samtykke. Dette samtykket må medbringes til turneringen. En spiller kan ikke delta/spille på flere lag i samme aldersklasse.

Spilleform

I aldersbestemte klasser er spilleformen avhengig av antall påmeldte lag og dette bestemmer formen for sluttspill. Normalt arrangeres det innledende runder der alle går videre til cup-spill som ender med finaler på søndagen.

Maks antall spillere per lag er 8.

Spilletiden per kamp er 2 x 8 min for alle klassene (+ evnt. solo mot keeper).

En spiller kan ikke delta for flere lag i samme klasse.

Premiering

Vinner av sluttspillet kåres til Lillestrøm Beach Mester 2022.

Premiering til de tre øverste plassene i hver aldersgruppe

Påmelding og pris

Påmeldingsfristen er 1. Mai 2022, men all erfaring fra tidligere år er at cupen fulltegnes lenge før denne fristen.

• Påmeldingsavgift kr 1.400,- per spillende lag
  • Trekking av lag etter at påmeldingsfristen er utløpt har et gebyr på kr. 1.500,- per lag.
  • Ved trekking av lag vil ikke deltakeravgift bli refundert.
  • Begrensning på 3 lag per årstrinn fra den enkelte klubb

Vi ber lagene om å prioritere påmelding i sin aldersgruppe. Dersom man ønsker å melde på et lag også i en eldre årsklasse, må det i kommentar feltet gis beskjed om hvilken årsklasse som er 1. ønske. 2. ønske vil bli satt på venteliste.

Klikk her for påmelding

Faktura for betaling av påmeldingsavgiften generes og lastes ned i forbindelse med påmeldingen. Betalingen må være mottatt senest 1. mai 2022 for at påmeldingen skal være gjeldene. Merk betalingen med "referanse" fra påmelding samt klubb og klasse i meldingsfeltet.

Dersom arrangementet skulle bli avlyst på grunn av Covid-19 vil påmeldingsavgiften bli refundert.

Noe som er uklart?

Skulle noe være uklart så ta gjerne kontakt med oss på beach@skedsmohk.no