Skedsmo Vennskapscup 2022

I Skedsmo Håndballklubb tror vi det er viktig at alle spillere får en god opplevelse og føling med den fine mestringsfølelsen på slutten av sesongen. Derfor arrangerer vi Skedsmo Vennskapscup spesielt for lag som ikke er vant med å vinne for mye.

Skedsmo Håndballklubb inviterer til Skedsmo Vennskapscup den 30. apri l- 1.mai 2022.  Skedsmo Vennskapscup er en J12 og J13 nivå 2 og nivå 3 turnering, hvor vi tar hensyn til påmelding av lag med nybegynnere.  Den overordnede målsetningen er å skape spilleglede og mestringsfølelse for alle deltakere.

Dette er en cup der det sosiale, gode opplevelser på banen og mestringsfølelsen skal være i fokus. Lagene som deltar forplikter seg til å stille med lag på nivå 2 eller nivå 3 (nybegynnere) , uten bruk av "støttespillere", slik at kampene blir jevne og vi får en spennende cup der lagene kjemper om seieren helt til fløyta går :-)

Dette blir vårens kuleste eventyr!

Gjennomføring

Cupen settes opp med maks 24 lag som fordeles i grupper som spiller innledende kamper på lørdag og deretter sluttspill runder på søndag. Etter de innledende rundene deles lagene inn i nye grupper for sluttspillet.  Dette sikrer jevne og spennende kamper der alle kan får kjenne på mestringsfølelsen.  I sluttspillet spilles det semifinale, bronsefinale og finaler i alle grupper og dermed får hvert lag minst 3 innledende kamper og 2 kamper i sluttspillet.  Vi forsøker å lage en kompakt cup med mye spilletid og lite venting.

Erfaring fra tidligere år viser at denne modellen fører til at kampene blir jevnere og jevnere utover i cupen og ender opp i spennende bronsefinaler og finaler der lagene matcher hverandre godt.

I Skedsmo Vennskapscup er det bare vinnere og alle får premie!

Klikk her for påmelding

Etter tilbakemeldingene å dømme fra de deltakende lagene på cupen fra 2016, 2017, 2018 og 2019 så kommer plassene i årets cup til å bli fylt opp i god tid før påmeldingsfristen, så det er ingen grunn til å vente med å melde seg på.

Påmeldingfristen for årets cup er 31. mars og prisen per lag kr 1000,-.

For at det skal bli mest mulig spillertid så er det satt en begrensing på 10 spillere per lag. Skulle dette by på utfordringer så ta kontakt så finner vi løsninger på denne utfordringen.

Vi ses i april :-)

Praktisk info

Skedsmo Vennskapscup er en J12 og J13 turnering hvor vi tar hensyn til påmeldinger av lag med nybegynnere.

Max 2 lag fra hver klubb, men er mulig å melde interesse for flere hvis vi får plass til flere lag

Sted: Tærudhallen på Skedsmokorset

Lørdag 30 april og søndag1 mai

Garderobene åpner 08:15 og første kamp 09:00

Det vil kun bli kåret vinnere og alle deltakere får premie.

Påmeldingsavgiften er kun Kr 1000,- per lag og går til å dekke leie av hall, dommere og premiering.

For påmelding eller spørsmål,

sportslig@skedsmohk.no