Oppdaterte retningslinjer og smittevernråd gitt av idretten

Postet av Skedsmo Håndballklubb den 12. Des 2021

Skedsmo Håndballklubb forholder seg til nasjonale tiltak, råd og retningslinjer samt smittevernråd gitt av idretten.
Det innebærer følgende tiltak når det arrangeres kamper i Tærudhallen:
1. De generelle smittevernrådene gjelder og skal overholdes. Det vil si at ingen personer som er syke eller har symptomer skal besøke hallen.
2. Det er påbud å bruke munnbind for alle over 12 år der det ikke er mulig å holde én meters avstand. Plikten til å bruke munnbind gjelder ikke hvis man sitter på fast, tilvist plass, men vi anbefaler likevel sterkt at munnbind benyttes til enhver tid.
3. Ingen tilgang til garderober.
4. Vi opererer med fast tilviste plasser. Det klarer vi ved at tilskuere blir anvist til sine plasser som skal benyttes gjennom hele arrangementet. Det er kun familiemedlemmer som kan sitte samlet. Grunnet kapasiteten i hallen så ber vi samtlige lag begrense antall tilskuere til maks 20.
5. Samtlige personer som er i hallen skal være registrert. Samtlige lag skal levere spillelister i sekretariatet. Tilskuere registrerer seg i billettsalget enten ved bruk av QR-kode eller manuell registrering.
6. Kiosken er åpen på vanlig måte.
7. Vi tar kun betaling med vipps og bankkort i kiosken og billettsalget.
8. Arrangøransvarlig som bærer gul vest i hallen er også delegert smittevernansvaret.
Velkommen!